Tunturi Mini Massage Gun - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tunturi Mini Massage Gun op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

MCT71 14-06-2023
  • Product gekregen

Massage gun ideaal voor fanatieke sporter

Geschreven voor: Tunturi Mini Massage Gun

Als fanatiek amateursporter wilde ik graag na het trainen (sportschool, tennis, hardlopen) de spanning op mijn spieren wat verminderen om de volgende dag tikje minder spierpijn te voelen. Mijn fysiotherapeut werkt er ook mee en adviseerde mij het gebruik. En het werkt! Schouders, kuiten, boven benen, rug, eigenlijk overal werkt het mede door de verschillende opzetstukken. De gun is stil en na opladen kan ik hem uren gebruiken. En het apparaat ziet er ook nog eens strak uit. Ik heb de grotere versie (MG50) en zou het elke fanatieke sporter aanraden. Wie wil er niet sneller herstellen en blessures voorkomen?

Pluspunten

• Ideaal voor sporters
  • Verschillende opzetstukken
  • Veel standen afhankelijk van wat je prettig vindt
  • Stil in gebruik
  • Helpt spierpijn te verminderen

ukkie 06-06-2023
  • Product gekregen

Top massage! Aanrader!

Geschreven voor: Tunturi Mini Massage Gun

Waanzinnig fijn apparaat waar je spieren mee los kan maken. Je kan het heel makkelijk zelf doen. Het apparaat is niet te zwaar waardoor je m makkelijk kan tillen en kracht kan zetten als je dat wil. De batterij gaat lang mee. Echt een aanrader! Je neemt m ook makkelijk mee omdat ie niet te groot is.

Pluspunten

• kracht
  • gewicht
  • meeneemhoes
  • batterijduur
  • fijne massage

indi_amsterdam 03-06-2023

Doet zn werk goed

Geschreven voor: Tunturi Mini Massage Gun

Veel last van nek/schouders en onderrug, dus begonnen met deze massage gun. Twijfelde over de grote en deze mini versie, maar ben nu blij met deze versie. Doet heel goed zijn werk, de spieren worden goed los gemaakt. 7 snelheden, maar zelfs op de laagste stand effect. Handig met de verschillende opzetstukken voor verschillende lichaamsdelen en effecten. Maar foam opzetstuk is nu favoriet. Komt in handige bewaaretui, zodat je m ook makkelijk mee kunt nemen. Superblij mee.

Pluspunten

• Handzaam formaat
  • Handige bewaaretui
  • Zeven snelheden
  • Verschillende opzetstukken
  • Lange batterijduur

Minpunten

• Kan niks verzinnen...

Celin458 27-10-2021

Geweldig product!

Geschreven voor: Tunturi Mini Massage Gun

Deze massage gun is zeker gebruiksvriendelijk! Fijn formaat en makkelijk te bedienen door middel van één knop. De massage gun werd geleverd in een passende etui met meerdere opzetstukken. Het is even uitvinden welke je het fijnst vindt; de een is namelijk wat harder dan de ander. Ik raad deze massage gun zeker aan, mijn rugpijn is namelijk sterk verminderd door het gebruik. Het heeft wel een prijskaartje maar het is echt een goede investering!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Lange batterijduur
  • Handig mee te nemen

MoniquePol 22-10-2021

Mooi formaat, fijn in gebruik.

Geschreven voor: Tunturi Mini Massage Gun

De Tunturi Massage Gun Mini is onze eerste massage gun. Omdat wij aanhoudende klachten hebben en ik regelmatig fitness voor deze gekozen. Deze is ontzettend prettig in gebruik. Het product komt in een klein hardcover reistasje, hierdoor kan ik deze makkelijk mee nemen naar de sportschool, een weekendje weg e.d. Mijn man heeft veel klachten in zijn onderrug en doordat wij deze gun gebruiken zijn de klachten verminderd. Ik heb veel last van een nek- en schouderspier, die ook hoofdpijnklachten veroorzaakt. Door de Tunturi Massage Gun Mini zijn de klachten flink afgenomen! Het is een fijn apparaat en ontzettend makkelijk in gebruik. Na wat onderzoeken vind je al gauw de stand die het prettigste werkt voor jouw lichaam. De verschillende standen zijn ideaal. Het led lampje is fijn om de batterij in de gaten te houden. Door de kleur weet je precies wanneer deze opgeladen is en wanneer deze weer leeg is! Het enige nadeel is wel een kabel (USB/usbc) maar geen blokje bij zit. Ik heb deze via de Xbox opgeladen.

Pluspunten

• Prettig formaat
  • Verschillende standen
  • Led licht voor batterij
  • Verschillende koppen

Minpunten

• Geen oplaadblokje

DianaB 16-10-2021

Een echte aanrader!

Geschreven voor: Tunturi Mini Massage Gun

Ik heb eerder een massage apparaat geprobeerd dat mijn fysiotherapeut had aanbevolen. Ik weet dat die goedkoper was dan de Tunturi Massage Gun Mini (hij gebruikt het vooral om de spieren op te warmen) maar deze is zeker krachtiger! Zelfs in de laagste versnelling creëert de massagegun echt sterke trillingen. Je kan kiezen uit 6 verschillende sterktes en ik vond 3 voor mijn stijve nek en lage rugpijn voldoende, maar ik weet zeker dat dit gewoon een kwestie van wennen is.
De meegeleverde handleiding, de extra massagekoppen en de opbergbox zijn allemaal zeer goed. Mijn voorkeur is toch wel de rubberen opzetkop. De handleiding behandelt alle technische details, zoals het opladen van de batterij en veiligheidswaarschuwingen. Ik zou persoonlijk wat meer willen weten over de beste manieren om de verschillende koppen voor verschillende doeleinden te gebruiken. Ik zal het eens opzoeken via Google. Al met al ben ik heel blij dat ik de massage gun heb mogen uittesten en kan hem iedereen met stijve spieren en spierknopen aanbevelen!

Pluspunten

• klein maar krachtig
  • snoerloos
  • mooie vormgeving

k*****************@h********** 15-10-2021

Fijn apparaat

Geschreven voor: Tunturi Mini Massage Gun

Vaak heb ik laat van mijn rug en nek en zoek dan naar iets wat het ontspant.
Vandaar dat ik uitkwam bij deze gun en het graag eens wilde proberen.
Het komt in een mooi opbergdoosje waar alles inpast wat erbij zit, heel handig.
Hij is heel handzaam dus super makkelijk om zelf te gebruiken op bijvoorbeeld je rug of nek.
Zodra je hem op de pijnlijke spieren zet merk je dat deze verzacht. Het nadeel is echter wel dat als ik hem in mijn nek gebruik ik trillingen in mijn gezicht krijg waardoor het gaat kriebelen. Niet echt ontspannend. Ook maakt hij best wel wat geluid als je hem op de hogere standen zet.

Pluspunten

• Ontspannend gevoel

Minpunten

• Geluid

Debreje 15-10-2021

Handig en robuust apparaat.!

Geschreven voor: Tunturi Mini Massage Gun

Doordat de gun zo heerlijk stevig is gebouwd kan deze behoorlijk hard gebruikt worden. Ik heb niet het idee dat het apparaat het snel zal begeven. bij het openmaken bleek dat de accu was opgeladen, waardoor ik gelijk aan de slag kon met de gun.
De 4 verschillende opzetstukken hebben allemaal een ander effect. De kleinste “pin” vind ik het fijnste. Met name omdat deze plekken bereikt die ik zelf met mijn handen niet raak.
Alles past overigens in de superhandige en meegeleverde koffer.
De 6 verschillende gebruik ik voor de verschillende spiergroepen. Hoe groter de spiergroep, hoe harder ik het apparaat zet. Op de benen is de hardste stand echt heel fijn.
De spierpijn verdwijnt beduidend sneller dan anders. Wel krijg je na verloop van tijd een doof gevoel in de opperhuid, dus het is aan te raden om niet te lang op 1 plek te masseren.
Ik ben heel blij met deze gun, maar wil benadrukken dat het geen vervanger is voor een fysiotherapeut.

Pluspunten

• Handzaam
  • Robuust

Minpunten

• Niet van toepassing

r******************@h********** 14-10-2021

Goed werkende massage gun

Geschreven voor: Tunturi Mini Massage Gun

Prijs kwaliteit verhouding is top. Het werkt fantastisch, voelt stevig aan en gaat hard als je zou willen. Je zou dat niet zo snel zeggen van zo een klein apparaat. Het tasje dat je erbij krijgt met de verschillende kopstukken is strak en niet overdreven groot. Ik neem hem regelmatig mee maar familie op aanvraag haha en vind dat geen extra moeite. Ik kan namens iedereen zeggen dat je spieren echt lekker ontspant.
Een minpunt is wel het geluid. Piept een beetje als wegrijdende auto in een garage, werkt niet mee aan de ontspanning maar daar wen je aan, op een gegeven moment is het lekkere gevoel boven de hinder.

Pluspunten

• Strak design
  • Handige reis tas
  • Heroplaadbaar

Minpunten

• Geluid te hard

Anne29 13-10-2021

Verrassend goed massage apparaat en eenvoudig in gebruik

Geschreven voor: Tunturi Mini Massage Gun

Een verrassend goed massageapparaat dat makkelijk in gebruik is. Kwalitatief goed en stevig materiaal, niet te zwaar waardoor het prettig is in gebruik. Vanwege Restless Legg Syndrome (RLS) kan ik vaak moeilijk in slaap komen, de benen blijven onrustig en moeten bewegen. Dit apparaat heb ik voor het slapen gaan gebruikt voor mijn kuiten ( zo'n 5 min per kuit) en dit ontspande mijn been spieren enorm, zodat ik ik beter kon slapen en daardoor ook fitter wakker werd. De verschillende massagekoppen zijn eenvoudig te verwisselen. Ook de nek en schouders er verlichting mee kunnen geven, een aanrader.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Stevig materiaal

Saskia4000 08-10-2021

Super!

Geschreven voor: Tunturi Mini Massage Gun

Echt fijn apparaat! Ik mocht deze massage gun testen en ik moet zeggen dat ik positief verrast ben! Mijn 1e indruk is dat het een mooi stevig apparaat is met een eenvoudige bediening. Er zitten 6 standen op om de intensiviteit op te kunnen voeren. Ook zitten er 4 verschillende opzetstukken bij. Elk voor een ander doel. Je kunt in het boekje lezen welk opzetstukje voor welk doel gebruikt kan worden.

Ik heb de gun gebruikt voor na het sporten om de spierpijn te voorkomen, en ook als ik al spierpijn had, om deze te verminderen. Voor beiden werkt het zeer prettig. Ook erg fijn om voor het sporten te gebruiken voor de stimulatie van de bloedsomloop, zowel als je bijvoorbeeld een stijve nek hebt. Aanrader!

Pluspunten

• Doet wat het belooft
  • Zeer intensief

l************@h********** 06-10-2021

Fijn en handzaam massage apparaat

Geschreven voor: Tunturi Mini Massage Gun

Ik was heel benieuwd naar een massage gun. Ik had deze in de sportschool wel eens gezien. Een nogal fanatieke sporter gebruikt een massage gun na een heftige oefening. Aangezien ik zelf vaak last heb van spierpijn of blessures was ik heel benieuwd of een massage gun ook iets voor mij zou zijn. Dus ik was ontzettend blij dat ik de Tunturi Massage Gun Mini mocht testen. Ik ben eind vorig jaar geopereerd aan mijn rug. Ik had toen al wat massage apparaten geleend en aangeschaft. En wat ik heel vervelend vond was dat ik het heel lastig vond om deze zelf te bedienen. Dit was bij de Tunturi Massag mini gun totaal geen probleem. Ik kon goed bij mijn onderrug komen zonder dat ik bijvoorbeeld last kreeg van mijn schouder. Dat de gun zo klein is en handzaam is echt een pluspunt. Er zitten verschillende kopstukken bij. De ene gaat wat dieper op een spier in dan de andere. Tijdens de testperiode kreeg ik een sportblessure aan mijn heup. Toen heb ik de massage gun meerdere malen per dag op mijn heup. Ik vond het echt heel fijn. Ik denk echt dat ik langer last zou hebben gehouden van de blessure als ik hem niet zo vaak had gemasseerd met de massage gun. Daarnaast vond ik het ook pijn verlichtend. Ik gebruik de gun iedere keer na het sporten en ik merk vooral na het joggen dat ik minder spierpijn heb de volgende dag. De spieren zijn meer ontspannen. Kortom, een super fijn apparaat en een echte aanrader voor sporters.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Ontspannen spieren
  • Pijnverlichtend

Meryem 05-10-2021

Niemand nodig om gemasseerd te worden!

Geschreven voor: Tunturi Mini Massage Gun

Bij het uitpakken was ik blij verrast over de formaat en de kopen die erbij zijn geleverd. In de tas zit de Gun Mini, usb oplader, 4 kopen. Je kan het overal naar toe meenemen, past makkelijk in je tas of koffer. Na een lange tijd niet gesport te hebben is het meestal wel pijnlijk de eerste dagen tijdens en na de workouts en sportles. Dit product zorgt ervoor dat je het en ervoor en na kan gebruiken om de pijn te verminderen. Daarnaast heb ik een kantoorbaan waar ik veel zit en wat zorgt voor rug en schouderpijn. Door de verschillende kopen kan je het voor heel je lichaam gebruiken, makkelijk te verwisselen. Door de zes snelheden kan je het zelf bepalen hoe hard je het wilt. Ik ga naar de fysio voor mijn klachten, maar thuis een massage apparaat is ideaal en zorgt voor verlichting van mijn pijn ik kan er niet meer zonder. Niemand nodig om gemasseerd te worden, makkelijk in gebruik wat zou je nog meer willen!

Pluspunten

• Gewicht
  • Makkelijk in gebruik
  • Led verlichting

Steve88 05-10-2021

Top gun in handig formaat

Geschreven voor: Tunturi Mini Massage Gun

Meteen bij het uitpakken zie je hoe degelijk en goed vormgegeven deze massage gun is.
Het stevige en mooie mapje waar alle producten inzitten zorgt ervoor dat alles netjes bij elkaar blijft en je niks kwijt raakt.

Ik heb deze massage gun getest zowel voor het sport als daarna, maar ook ter ontspanning en moet zeggen dat hij tot op heden voldoet aan al mijn verwachtingen.
Mijn spieren zijn een stuk soepeler en de spierpijn is minder hevig en houd ook minder lang aan.

De verschillende opzetstukken, welke worden bijgeleverd, zorgen ervoor dat je de verschillende spiergroepen goed kan bereiken.
In het boekje, welke wordt meegeleverd, staat duidelijk beschreven welke opzetstuk je waarvoor kan gebruiken. De verschillende standen maken het makkelijk en prettig om de intensiteit aan te passen waardoor je altijd de massage krijgt die je hebben wilt.

Pluspunten

• Handzaam
  • Stevig
  • Opzetstukken